Disponujete nemovitostí, pro kterou nenacházíte využití a rádi byste ji prodali? Ještě před tím, než bezmyšlenkovitě hodíte inzerát na internet a budete doufat v rychlý prodej, věnujte pár minut přečtení tohoto článku. Dáme vám v něm praktické rady, jak nemovitost na prodej připravit a zvýšit šance na rychlý proces.
Kosmetický dojem je důležitý
Lidé vybírají zejména očima. Rozhodně tomu tak je na první pohled. Když si chcete něco koupit, první věc, o kterou se zajímáte, je její vzhled. Tak je tomu i u nemovitostí. Dejte na radu webu Remax a postarejte se o to, aby vámi prodávaná nemovitost dokázala udělat dobrý dojem vizuálně. Na potenciální zájemce bude působit kladně, když uvidí, že jste si dali záležet, aby nemovitost působila upraveně.

Likvidace závad
Prasklá dlaždice v koupelně, oprýskaná omítka na chodbě, kapající kohoutek u kuchyňského dřezu – tohle všechno jsou věci, kterých jste si možná nevšimli až do chvíle, kdy jste se rozhodli, že nemovitost prodáte. Proto naše další rada zní, abyste závady odstranili. Opravte, co se dá, do nákladné rekonstrukce se pouštět nemusíte.
Osobní předměty
Web Deník radí odstranit z prodávané nemovitosti osobní věci. Fotky rodiny, ke kterým máte vztah, jsou možná důležité pro vás, ale pro potenciálního zájemce význam nemají. Dejte si proto čas a odstraňte příliš osobní věci, které zájemci o koupi nemovitosti rozhodně vidět nemusí.

Investujte do kvalitních fotek
Určitě budete prodej nemovitosti inzerovat na internetu. Jak se odlišit od konkurence a upoutat pozornost právě pro vaši nemovitost, když se jich na internetu prodává dalších tucet? Investujte do kvalitních fotografií – klidně si pozvěte profesionála. Věřte, že profi fotky budou vypadat daleko lépe než amatérské, a mohou vám tak pomoci s prodejem.
Home staging
Co to je? Podle webu Rotling jde o uspořádání nábytku, barevné sladění doplňků, správné nastavení osvětlení. Na první pohled maličkost, která ale může zvýšit zájem u potencionálního kupce.
Zdroj: denik.cz, remax-czech.cz, rotling.cz